اطلاعات خودرو ماشین اتومبیل کامیون کشنده

اطلاعات جامعی در مورد اجاره خودرو اجاره ماشین اجاره اتومبیل و فروش کامیون و فروش کشنده

اطلاعات خودرو ماشین اتومبیل کامیون کشنده

اطلاعات جامعی در مورد اجاره خودرو اجاره ماشین اجاره اتومبیل و فروش کامیون و فروش کشنده

اجاره خودرو ساینا

اجاره خودرو  ساینا :

کرایه خودرو برای انجام کارهای روزانه در صورتی که خودرو شخصی شما در دسترس نمی باشد یک گزینه مناسب می باشد .اگر می خواهید برای کرایه ماشین هزینه زیادی را پرداخت نکنید باید یک خودرو ایرانی را تهیه و کرایه کنید زیرا هزینه اجاره کردن این خودرو نسبت به ماشین های خارجی بسیار پایین تر است
ساینا در واقع مدل فیس لیفت شده و ارتقاء یافته تیبا به شمار می آید و اگر قرار بر حفظ رویه مرسوم در صنعت خودروسازی جهانی بود، قاعدتا نمی بایست که با نام متفاوتی نسبت به تیبا عرضه می شد،بلکه در واقع پس از گذشت چهار یا پنج سال از تولید و معرفی سری نخست تیبا، ارائه مدل جایگزین یا فیس لیفت مدل اولیه تیبا کاملا منطقی و به جا به نظر می رسد، اما به هر عنوان مسئولین امر تصمیم به ارائه این محصول با نامی متفاوت به بازار گرفته اند.

طراحی بدنه
طراحی ظاهری ساینا را می توان یک گام نه چندان بزرگ به سمت جلو دانست.در حالی که دماغه و خط و خطوط کلی تیبا با شباهت غیر قابل انکار به لانچیا اپسیلون نمی توانست آنچنان که باید و شاید، بیننده را به خود جلب کند.
ساینا با جلو پنجره عریض و چراغ های چند ضلعی با فرم کلی افقی، چهره ای مرسوم و نسبتا اسپرتی را از خود به نمایش می گذارد و اگر خط و خطوط بی دلیل و خام بر روی سپر جلو را نادیده بگیریم، می توان نمره قبولی را با کمی ارفاق به طراحان ساینا اهدا کرد.همانطور که پیشتر در مورد سایر خودروهای فیس لیفت شده در بازار کشورمان مانند پارس یا دنا هم شاهد بودیم، تغییری در خط و خطوط اصلی درب ها در نمای جانبی روی نداده است و متاسفانه تغییرات طراحی خودرو به تعویض و تغییر فرم چراغ ها و سپر ها در جلو و عقب خودرو محدود می شود،البته جالب است که برخی جزییات در نمای جانبی هم دچار تحول شده است، برای مثال زه ضربه گیر روی درب که در نمای جانبی تیبا کاملا جلب توجه می کند در ساینا حذف شده اند و خط کمانی برجسته و قدیمی گلگیر جلو تیبا نیز جای خود را به ماهیچه عضلانی جذب شده در فرم کلی گلگیر داده است.

تغییرات در گلگیر عقب بسیار ناچیز به نظر می رسد و در این بخش تنها می توان به تغییر فرم مربع شکل درب باک تیبا به طرح دایره ای شکل در ساینا اشاره کرد.همچنین انتظار می رود که با توجه به قیمت بیشتر ساینا، در این بخش شاهد دستگیره های و آینه های جانبی همرنگ بدنه باشیم.شکی نیست که نمای عقب تیبا نسبت به نمای جلو هماهنگ تر است و زیبایی و تناسب بیشتری دارد اما در ساینا این بخش هم دچار تغییر و تحول شده و حالا چراغ های عقب با رنگ بندی سفید و قرمز مشابه سمند LX می توانند احساس بهتری را از مواجه با یک سدان اقتصادی و جمع و جور با چاشنی جوان پسند و مدرن به بیننده منتقل کنند.

این خودرو دارای موتور 1.5 لیتری منطبق با استاندارد یورو 4 اروپا می باشد. ترمز ABS مجهز به سیستم EBD از ویژگی های دیگر این محصول می باشد. تمامی این ویژگی ها عنوان شده می تواند لذت صفر تا صد رانندگی را برای سرنشینان این محصول به ارمغان آورد.

بر اساس اطلاعات اولیه ظاهرا ساینا در دو تیپ متفاوت از نظر تجهیزات رفاهی تحت عنوان تیپ پایه و لوکس عرضه می شود و امکان سفارش ساینا با سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک ، شیشه بالابر برقی برای تمامی درب ها و آینه های جانبی برقی برای تیپ لوکس وجود دارد.

کرایه خودرو کیا سورنتو

کرایه خودرو کیا سورنتو :

با توجه به نکاتی که در این مطلب گفته خواهد شد در صورتی که قصد اجاره خودرو داشته باشید می توانید پس از بررسی مشخصات فنی این خودرو و همچنین قیمت کرایه ماشین سورنتو این خودرو را برای مدت زمانی که به آن نیاز دارید اجاره نمایید. مشخصات فنی و ظاهری سورنتو را در زیر مشاهده می کنید.

سورنتو ( Sorento ) یکی از خودروهای موفق کمپانی کیاموتورز و سومین خودروی پرفروش این شرکت است که به عقیده مسئولین کیا، ستون اصلی این کمپانی به حساب می‌آید.اکنون کیا ( Kia ) مدل ۲۰۱۶ از شاسی بلند پرطرفدار سورنتو را با تغییراتی قابل توجهی نسبت به نسل قبلی خود عرضه کرده که در ادامه نگاهی به آن خواهیم انداخت.با گجت نیوز همراه باشید.

سورنتو مدل ۲۰۱۶ پیشرفت‌های زیادی نسبت به نسل قبلی خود داشته است که تشخیص آن‌ها بسیار راحت است. برای مثال می‌توان افزایش ۷.۶ سانتی‌متری طول کلی و فاصله بین دو محور را نام برد. افزایش ابعاد بدنه اغلب برای ما خوشایند نیست اما این افزایش سایز برای سورنتو لازم بود چرا که سورنتوی قبلی با ابعاد بدنه ای که داشت در میان کلاس‌های شاسی‌بلند جمع و جور و سایز متوسط قرار می‌گرفت و شخصیت مشخصی نداشت.

از طرفی افزایش سایز بدنه به سورنتو اجازه می‌دهد تا رقابت بهتری با رقبای خودش از جمله جیپ چروکی داشته باشد. هم‌چنین می‌توان سه ردیف صندلی را در این ماشین جا داد البته به طور استاندارد سورنتو دارای دو ردیف صندلی و ۵ نفر ظرفیت است.

سورنتو جدید از نظر ظاهری تغییرات اساسی داشته است، به لطف این تغییرات، ظاهر سورنتو بسیار مجلل‌تر از مدل‌های گذشته شده است هم‌چنین ضریب درگ هم کمتر شده است. طرح باریک چراغ‌ها به نمای جلو حالتی تهاجمی می‌بخشند.

در داخل کابین هم این اتومبیل تغییرات قابل‌توجهی را تجربه کرده است. این تغییرات اساسی در داخل کابین باعث می‌شود تا سورنتو ۲۰۱۶ یک گزینه کاملاً ویژه به نظر برسد. سیستم سرگرمی و نمایشگر مرکزی ۸ اینچی که مجهز به ناوبری می‌باشد هم در داخل کابین تعبیه شده است. روکش صندلی‌های مدل سطح بالای سورنتو از چرم Nappa انتخاب شده که مشابه نمونه استفاده شده در بالاترین مدل کیا یعنی K900 می‌باشد.


اجاره خودرو نیسان مورانو

اجاره خودرو نیسان مورانو :

ممکن است شما به هر دلیلی نیاز به کرایه خودرو داشته باشید و برای انجام کارهای خود برای مدت زمانی یک خودرو نیاز داشته باشید.یکی از گزینه هایی که برای شما وجود دارد اجاره ماشین نیسان مورانو می باشد.در این مطلب می خواهیم به بررسی وضعیت این خودرو بپردازیم تا بیشتر با قابلیت های آن آشنا شویم.

عملکرد خودروی مورانو بسیار خوب است. شتاب این خودرو بسیار بالا بوده ودر حرکت با سرعت بالا حس بدی در شما ایجاد نمی‌کند. گیربکس CTV بدون دنده این خودرو بسیار نرم کار می‌کند و بدون ایجاد سر و صدا، نیروی زیادی را تولید می‌کند که جزو بهترین گیربکس‌ها است. موتور مورانو صدای کمی دارد، ولی اگر به صورت مداوم تخته‌گاز حرکت کنید، کمی به صدا می‌افتد. بهترین ویژگی خودرو مورانو ، فرمان پذیری آن است. این خودروی شاسی بلند در پیچیدن‌های خیلی سریع، به میزان بسیار کمی کج می‌شود. کیفیت سواری این خودرو هم به دلیل برخورداری از سیستم تعلیق استاندارد و کمی سفت، بسیار لذت بخش است. ستون های عقب مورانو دید گردن به بالا را کمی محدود می‌کنند.

شرکت نیسان از سال ۲۰۰۳ کراس اوور مورانو را به خط تولید خود اضافه کرد. بیل کران، مدیر سابق شرکت نیسان گفته است که خودروی مورانو اختصاصی برای بازار آمریکا طراحی و مهندسی شده و با خودروهای رایج دیگر متفاوت است. این خودرو در سال ۲۰۰۷ دچار تغییراتی شد که شامل سیستم کنترل فشار باد لاستیک به صورت استاندارد و همچنین چراغ هشدار باز و نیز بسته بودن کمربند سمت شاگرد می‌شد. سیستم تعلیق این خودرو عملکرد خوبی دارد و گیربکس آن اتوماتیک CVT می‌باشد که هر دو این سیستم‌ها استاندارد می‌باشند. سقف این خودرو دارای ریل سقفی آلومینیومی می‌باشد. همچنین دارای چراغ عقب‌های LED و یک دوربین پشتی به صورت استاندارد می‌باشد.

جنس روکش استاندارد صندلی‌های خوردو مورانو پارچه‌ای است ولی می‌توان روکش چرمی آن را نیز انتخاب کرد. پدال‌های این خودرو قابلیت تنظیم دارند و همچنین صندلی‌های عقب به صورت جداگانه خم می‌شوند. در این خودرو، صندلی راننده در ۱۰ جهت به صورت برقی تنظیم می‌شود. پنل کنترل‌های این خودرو، از جنس آلومینیوم بوده و برای این خودرو، سیستم صوتی Bose و نقشه‌خوان نیز به صورت سفارشی موجود است. صندلی‌های عالی این خودرو دارای پشتی بسیار خوب و در بردارنگی محکمی بوده و نشیمن‌گاه آن نیز بسیار مناسب است.

کاپوت و شیشه‌ی جلوی این خودرو دارای شیب می‌باشد. همچنین چرخ‌های این خودرو به سمت بیرون می‌باشند که ظاهر پهن‌تر به خودرو داده اند. قاب دور چراغ‌های مه‌شکن و رکاب دور خودرو رنگی هستند. از مشخصات ایرودینامیک این خودرو نیز می‌توان به کاور زیر موتور، فلاپ زیر سپر جلو و عقب اشاره کرد. فاصله دو محور خودرو مورانو برابر ۲۸۲.۵ سانتی‌متر بوده، طول خودرو برابر ۴۷۶.۵ سانتی‌متر، ارتفاع آن نیز ۱۶۹ سانتی‌متر است. همچنین در این خودرو چراغ های جلو با شدت نور بالا و سیستم تعلیق اسپرت نصب شده است.

کرایه خودرو تویوتا آریون

کرایه خودرو تویوتا آریون :

در صورتی که قصد دارید سراغ صنعت اجاره خودرو بروید و از بین خودرو های خارجی یک خودرو را برای مدت زمانی اجاره کنید می توانید نیم نگاهی هم به اجاره ماشین تویوتا آریون داشته باشید .برای اینکه بیشتر با این خودرو آشنا شوید ما در این مطلب به بررسی مشخصات فنی این خودرو پرداخته ایم.

اریون پالایش فن آوری های پیشرفته به سطحی جدید است. هندلینگ پایدار و شتاب بیشتر انرژی تازه ای به شما در تجربه رانندگی خواهد داد.موتور سبک و جمع و جور V۶ با ادغام فن آوری های پیچیده مانند VVT-I (زمانبندی متغیر سوپاپ هوشمند)،و کاهش انتشار گازهای اگزوز.

ارائه عملکرد قدرتمند با بهره وری عالی سوخت را برای شما به همراه دارد تطبیق عالی فوق العاده هوشمند سیستم انتقال قدرت اتوماتیک ۶ سرعته (گیربکس ۶ دنده) با موتور ۳,۵ لیتری به همراه بهره وری مناسب سوخت، تولید عملکردی صاف و ارام به همراه دارد، و در نتیجه احساس تغییر در رانندگی خواهید کرد.

در میان بسیاری از اقدامات کمک به حفظ پایداری خودرو جزو مهمترین گزینه ها در لذت رانندگی است، کاورهایی در زیر خودرو تعبیه شده که کمک زیادی به ثبات خودرو و انتقال جریان هوا جهت پایداری خودرو و در نتیجه لذت بردن بیشتر در رانندگی می نماید.

کیلومتر Optitron به گونه ای طراحی گردیده که اطلاعات به آسانی قابل خواندن باشند.برای حمایت از رانندگی سازگار با محیط زیست، نشانگر مصرف سوخت به میله هایی به رنگ سبز مجهز شده که در هنگام عملیات شتاب دهنده میزان مصرف سوخت را در هر لحظه به اطلاع راننده می رساند.


امکانات:
رینگ ۱۷ - EBD- برف پاک کن تطبیقی تناوبی - کمربند تطبیقی - تهویه هوای عقب - ایربگ برای سرنشینان جلو - آنتن شیشه ای عقب ضد نویز - CD & MP۳ Player با ۶ اسپیکر - دزدگیر موتور با قفل حرکت - کنسول میانی چرم - محل قرادادن صندلی بچه کاملاً ایمنی - جاسیگاری و فندک با چراغ - دستگیره های کرومی - سپر رنگی - ساعت دیجیتال - دو عدد اگزوز - کنترل دود اگزوز - کف پوش حصیری - مه شکن - چراغ مطالعه - در بازکن باک و صندوق - بخاری - نشانگر دمای هوای بیرون - فرمان هیدرولیک - شیشه بالابر برقی- ضد مه شیشه عقب - فرمان تلسکوپی - سیستم ضد سرقت - سیستم اتوماتیک خاموش شدن چراغ ها - آینه های جانبی برقی با قابلیت تاشوندگی برقی

امکانات ویژه:
ABS - بلوتوث - کروز کنترل- سنسور پر شدن باک - سنسور پارک عقب - تهویه هوای اتوماتیک - تنظیم چراغ اتوماتیک - سنسورهای جلو و کناره - صندلی سرنشینان جلو برقی - آفتابگیر عقب برقی - شیشه شور چراغ جلو - سیستم ورود هوشمند و دکمه استارت - VSC - داشبورد طرح چوب - لامپ زنون - فرمان و دنده چرمی - ایربگ پرده ای + جانبی - تودوزی چرم - سان روف تاشو - چراغ مطالعه عقب - تنظیم هوا در عقب - باله عقب - مانیتور، نویگیشن، دوربین عقب

اجاره ماشین هیوندای وراکروز

اجاره ماشین هیوندای وراکروز :

این خودرو فضایی 7 نفره دارد که روکش چرم صندلی‌های آن کاملاً معمولی است و انتظار بیشتری از چرم صندلی یک خودرو 200 میلیونی می‌رود. اجاره خودرو هیوندای وراکروز یا همان ix55 بزرگ‌ترین suv شرکت هیوندای می‌باشد و البته صحیح تر این است که بگوییم، بود. این مدل هیوندای در بازار کرایه خودرو بازار خوبی دارد و کمی خود را از کیا موهاوی (که تولید آن هم متوقف شده) پیش انداخته است.

البته این موقعیت با توجه به مزیت‌های زیادی که این خودرو به موهاوی دارد، چندان هم دور از انتظار نبود. از ظاهر جلوی خودرو شروع می‌کنیم. مه شکن‌های کوچکی که در قسمت پایین سپر هستند خودنمایی می‌کنند.

جلوپنجره کاملاً با ظاهر جلو جور درآمده و این یکی از شگردهای هیونداست. درکل نمای جلوی این خودرو کاملاً پویا و دلپذیر است. البته همه در نگاه اول به این موضوع پی می‌برند که در سپر این خودرو فوق‌العاده زیاد پلاستیک به کار برده شده است. ظاهر این خودرو در نمای جلو همه‌پسند است و با سلیقهٔ بیشتر ما ایرانی‌ها جور در می‌آید.

از نیمرخ جانبی به این خودرو نگاه می‌کنیم. این خودرو رینگ‌هایی دارد که اندازهٔ آن متوسط بوده و کاملاً با بدنهٔ خودرو جور درمی‌آید. از پهلو هم وقتی به آن نگاه می‌کنیم پلاستیک‌های زیادی دور آن را فرا گرفته که از خودرویی 200 میلیون تومانی بعید است. عقب این خودرو هم مانند جلو از فرم خوبی برخوردار است و کاملاً همهٔ سلیقه‌ها با آن می‌خواند.

رونمایی هیوندای IX55 ( وراکروز) در نمایشگاه ۲۰۰۶ کره جنوبی صورت گرفت. نام آن نیز همانند توسان و سانتافه از نام یکی از ایالت های کشور مکزیک گرفته شده است.

البته اسم این خودرو در ایران IX55 خواهد بود. این SUV بزرگ از ایمنی و امکانات خوبی برخوردار است و اولین تجربه هیوندای در این کلاس است. البته فعلا نباید قابلیت های بیابانی خودرویی مانند تویوتا لندکروز را از او انتظار داشت .

طراحی خارجی آن متوسط است که حالتی قدیمی اما دارای کاراکتری جذاب می باشد. طراحی داخلی نیز طبق محصولات قبلی هیوندای به همان منوال طراحی و ساخته شده که کیفیت پایین و ظاهری معمولی دارند اما فضای کابین برای 7 سرنشین مناسب بوده و برای بارگیری بیشتر صندلی 2 ردیف عقب قابلیت خوابندن دارند.
فرمان خوش دست اما قدیمی همراه با کنترل های رویش با فضای کابین همخوانی دارد. موتور این خودرو با توجه به وزن زیادش شتاب گیری و داینامیک رانندگی قابل قبول ارائه می دهد. نبود گیربکس کمکی یکی از معضلات آن است.