اطلاعات خودرو ماشین اتومبیل کامیون کشنده

اطلاعات جامعی در مورد اجاره خودرو اجاره ماشین اجاره اتومبیل و فروش کامیون و فروش کشنده

اطلاعات خودرو ماشین اتومبیل کامیون کشنده

اطلاعات جامعی در مورد اجاره خودرو اجاره ماشین اجاره اتومبیل و فروش کامیون و فروش کشنده

اجاره ماشین هیوندای وراکروز

اجاره ماشین هیوندای وراکروز :

این خودرو فضایی 7 نفره دارد که روکش چرم صندلی‌های آن کاملاً معمولی است و انتظار بیشتری از چرم صندلی یک خودرو 200 میلیونی می‌رود. اجاره خودرو هیوندای وراکروز یا همان ix55 بزرگ‌ترین suv شرکت هیوندای می‌باشد و البته صحیح تر این است که بگوییم، بود. این مدل هیوندای در بازار کرایه خودرو بازار خوبی دارد و کمی خود را از کیا موهاوی (که تولید آن هم متوقف شده) پیش انداخته است.

البته این موقعیت با توجه به مزیت‌های زیادی که این خودرو به موهاوی دارد، چندان هم دور از انتظار نبود. از ظاهر جلوی خودرو شروع می‌کنیم. مه شکن‌های کوچکی که در قسمت پایین سپر هستند خودنمایی می‌کنند.

جلوپنجره کاملاً با ظاهر جلو جور درآمده و این یکی از شگردهای هیونداست. درکل نمای جلوی این خودرو کاملاً پویا و دلپذیر است. البته همه در نگاه اول به این موضوع پی می‌برند که در سپر این خودرو فوق‌العاده زیاد پلاستیک به کار برده شده است. ظاهر این خودرو در نمای جلو همه‌پسند است و با سلیقهٔ بیشتر ما ایرانی‌ها جور در می‌آید.

از نیمرخ جانبی به این خودرو نگاه می‌کنیم. این خودرو رینگ‌هایی دارد که اندازهٔ آن متوسط بوده و کاملاً با بدنهٔ خودرو جور درمی‌آید. از پهلو هم وقتی به آن نگاه می‌کنیم پلاستیک‌های زیادی دور آن را فرا گرفته که از خودرویی 200 میلیون تومانی بعید است. عقب این خودرو هم مانند جلو از فرم خوبی برخوردار است و کاملاً همهٔ سلیقه‌ها با آن می‌خواند.

رونمایی هیوندای IX55 ( وراکروز) در نمایشگاه ۲۰۰۶ کره جنوبی صورت گرفت. نام آن نیز همانند توسان و سانتافه از نام یکی از ایالت های کشور مکزیک گرفته شده است.

البته اسم این خودرو در ایران IX55 خواهد بود. این SUV بزرگ از ایمنی و امکانات خوبی برخوردار است و اولین تجربه هیوندای در این کلاس است. البته فعلا نباید قابلیت های بیابانی خودرویی مانند تویوتا لندکروز را از او انتظار داشت .

طراحی خارجی آن متوسط است که حالتی قدیمی اما دارای کاراکتری جذاب می باشد. طراحی داخلی نیز طبق محصولات قبلی هیوندای به همان منوال طراحی و ساخته شده که کیفیت پایین و ظاهری معمولی دارند اما فضای کابین برای 7 سرنشین مناسب بوده و برای بارگیری بیشتر صندلی 2 ردیف عقب قابلیت خوابندن دارند.
فرمان خوش دست اما قدیمی همراه با کنترل های رویش با فضای کابین همخوانی دارد. موتور این خودرو با توجه به وزن زیادش شتاب گیری و داینامیک رانندگی قابل قبول ارائه می دهد. نبود گیربکس کمکی یکی از معضلات آن است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.