اطلاعات خودرو ماشین اتومبیل کامیون کشنده

اطلاعات جامعی در مورد اجاره خودرو اجاره ماشین اجاره اتومبیل و فروش کامیون و فروش کشنده

اطلاعات خودرو ماشین اتومبیل کامیون کشنده

اطلاعات جامعی در مورد اجاره خودرو اجاره ماشین اجاره اتومبیل و فروش کامیون و فروش کشنده

اجاره خودرو لکسوس RX 350

اجاره خودرو لکسوس RX 350 :

لکسوس در بازار اجاره ماشین همیشه از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده است .معمولا کسانی که سراغ کرایه خودرو می روند می خواهند خودرو های متفاوت و خاص را امتحان کنند که در این بین لکسوس همیشه یکی از اولویت ها محسوب می شود در این مطلب به بررسی لکسوس RX 350 خواهیم پرداخت.

این مدل اولین خودروی لکسوس با طراحی فوق العاده شیک و جدید با جلوه ای جذاب است . مدل جدید RX خودرویی مدرن و متمایز است و ویژگی هایی در آن به کار برده شده که با این ظاهر زیبا به خوبی همخوانی دارد . گرچه طول و عرض این مدل لکسوس اندکی بیشتر شده تا فضای جلوپایی بیشتری برای سرنشینان عقب ایجاد کند اما از هر زاویه ای که بنگرید ، RX خودرویی زیباست .

استیل تهاجمی این خودرو توجه همه را جلب می کند اما هندلینگ و ترمز معمولی و عدم نوآوری در امکانات باعث می شود که نتواند طرفداران جدید زیادی به دست آورد . از زمان معرفی اولین مدل این خودرو در سال 1998، SUV لوکس و سایز متوسط لکسوس RX همیشه پرطرفدار بوده است .

این خودرو یکی از معدود خودروهای لوکسی است که معمولاً بیش از 100000 دستگاه در سال در آمریکا فروش داشته است و همین مساله یک مزیت برای برند خودروی لکسوس بوده است . اما لکسوس ، با استیل پرطرفدار و سیستم دینامیک مطلوب ، میانه روی خود را در طراحی RX حفظ کرده و هرگز به دنبال خاص و هیجان انگیز کردن آن نبوده است .   

لکسوس RX 350 و  RX 450 مدل 2016 با موتور هیبریدی جدیدترین ابداع این شرکت برای به روز نگه داشتن این برند بوده است . اما با توجه به اینکه لکسوس در مدل جدید خود پا را از ایجاد تغییرات ظاهری فراتر نگذاشته ، آیا می تواند به حد کافی خریدار جدید جذب کند ؟

امکان تغییر چراغ های جلو و عقب به LED میسر شده و حتی می توان با پرداخت هزینه ای بیشتر سیستم به روزشده نور سه لنزی را سفارش داد که در آن چراغ های بغل و راهنمای پشت نیز LED است .

چرخ های آن به طور استاندارد 45 سانتیمتر هستند اما امکان سفارش چرخ های 50 سانتیمتر هم وجود دارد که طول آن نسبت به مدل 2015  بیشتر شده است . این چرخ ها به خوبی جای چرخ را پر می کنند و جلوه ی مدرن تری به RX می دهند .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.