اطلاعات خودرو ماشین اتومبیل کامیون کشنده

اطلاعات جامعی در مورد اجاره خودرو اجاره ماشین اجاره اتومبیل و فروش کامیون و فروش کشنده

اطلاعات خودرو ماشین اتومبیل کامیون کشنده

اطلاعات جامعی در مورد اجاره خودرو اجاره ماشین اجاره اتومبیل و فروش کامیون و فروش کشنده

اجاره ماشین پورشه 911 کاررا

اجاره ماشین پورشه 911 کاررا :

اگر قصد کرایه کردن یک خودرو سوپر اسپرت را دارید می توانید نیم نگاهی به اجاره خودرو پورشه داشته باشید.یکی از خودرو های پرطرفدار تولید شده توسط کمپانی پورشه ، خودرو 911 کاررا می باشد .اگر قصد کرایه ماشین پورشه 911 کاررا ، را دارید می توانید در این مقاله مشخصات کلی این خودرو لوکس را مشاهده کنید.

این خودرو ، در رسیدن به 100 کیلومتر در ساعت 0.2 ثانیه از مدل قبلی خود سریعتر است ؛ عملکرد خیره کننده و خارق العاده ای دارد . حتی در جاده های بد هم راحت است ؛ بهترین گیربکس با کلاچ دوگانه جهان را داراست ؛ سرعتش در پیچ بالاست ؛ هوشمند در جاده های خیس ، برای سرعت گرفتن راحت است و به قدر کافی برای راننده های عادی کارایی دارد .

این خودرو با یک موتور 3.0 لیتری توربوشارژ ، شش سیلندر هواخنک ، با 260 اسب بخار (194 کیلووات) ، یکی از پرسرعت ترین محصولات جهان بود که می توانست در 5.5 ثانیه ، از سرعت 0 به 100 کیلومتر در ساعت برسد . بالاترین سرعت این اتومبیل ، 246 کیلومتر در ساعت بود .

بعد از گذشت 41 سال و با تکامل 5 نسل ، آخرین مدل پورشه اسپرت 911 Turbo نامیده می شود . با این تفاوت که این روزها ، نسخه ای پرسرعت تر از این خودرو وجود دارد که یک "S" به نام خودری مذکور اضافه می کند . محض اطلاع ، این مثالی دیگر از این موضوع است که چطور پورشه توربو دیر به پا افتاد چراکه تقریبا تمام 911s های جدید دارای موتور توربوشارژ خواهند بود .

طبق مقررات سخت جهانی آلاینده های خودرو ، خانواده 911 با اجبار برای کم کردن حجم موتور (به جز GT3 و GT3 RS) از نسل سوم موتور توربوی دوقلوی شش سیلندر باکسر با حجم 3.0 لیتر استفاده خواهد نمود که جایگزین مدل های واحدهای 3.4 و 3.8 لیتری می شوند .

خوشبختانه 911 Turbo و Turbo S پر قدرت ، به جای موتور بنزینی شش سیلندری با موتور 3.8 لیتری دوقلوی توربوشارژ به تولید خود ادامه می دهد ، هرچند یک نسخه اصلاح شده ی سازگار با یورو 6  است . با تغییرات انجام شده مثل سیستم سوخت رسانی انژکتوری که از نو طراحی شده ، پورت ورودی اصلاح شده و موتورهای توربوشارژ مختلف 58 میلیمتری (برای Turbo S) ، انتقال نیروی به شدت کارآمد حتی با عملکردی بهتر ، ایجاد کرده است .

اینطور نیست که هر کسی که مدل های قبلی 991 سری 911 Turbo را سوار شده باشد ، به محض پیاده شدن از آن به پورشه  انتقاد کند که به چیز بیشتری نیاز دارد . برعکس ، این خودرو ، خودرویی با عملکردی بسیار عالی است ، هم در جاده و هم خارج از آن .

اما برخی می گویند که وضعیت ظاهری 911 Turbo از سوی برخی از خودروهای هم نوع خود ، مثل خودروی تیز  Audi R8 و خودروی نیرومند McLaren 570S در معرض تهدید است . این دو خودرو ، انگیزه کافی را برای پورشه فراهم کردند که فقط سه سال بعد از تولید 991 سری 911 ، مدل خود را ارتقاء دهد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.