اطلاعات خودرو ماشین اتومبیل کامیون کشنده

اطلاعات جامعی در مورد اجاره خودرو اجاره ماشین اجاره اتومبیل و فروش کامیون و فروش کشنده

اطلاعات خودرو ماشین اتومبیل کامیون کشنده

اطلاعات جامعی در مورد اجاره خودرو اجاره ماشین اجاره اتومبیل و فروش کامیون و فروش کشنده

کرایه ماشین بی ام دبلیو 528i

کرایه ماشین بی ام دبلیو 528i :

یکی از زیباترین و با کیفیت ترین خودرو های موجود در بازار اجاره خودرو ایران بی ام دبلیو 528i می باشد که اجاره این خودرو برای یک روز مبلغ یک میلیون و دویست هزارتومان است .اگر قصد کرایه خودرو بی ام دبلیو 528i را برای یک هفته دارید باید چیزی حدود هفت میلیون تومان پرداخت کنید.

بی ام و سری 5 به عنوان یک سدان لوکس بزرگ، یکی از پر فروشترین مدلهای بی ام و است که در بازار ایران نیز طرفداران بسیاری دارد.
اگر چه این مدل در حال حاضر فقط با پیشرانه های چهار سیلندر و نسبتا کم حجم به ایران وارد شده است، اما کشش و بازدهی آن در مدلهای 528 رضایتبخش بوده و از لحاظ تجهیزات و امکانات رفاهی نیز نظر شما را جلب خواهد کرد.
در واقع برای افرادی که با ابعاد بزرگ و بی ام و سری 7 سازگاری ندارند، سری 5 بهترین جایگزین است.
فضای داخلی سری 5 خصوصا در ردیف عقب اندکی محدودتر از رقیب اصلی خود یعنی مرسدس بنز E-Class بوده، اما هندلینگ و قابلیت اسپرت آن بیشتر است.

این خودرو یک سواری بزرگ، راحت و با طراحی کم عیب با تاکید بر لوکس بودن به جای اسپورت بودن است البته ممکن است انتظار علاقه مندان به خوبی فراهم نشود، اما کابین جادار و مجهز به مواد درجه یک و تعداد زیادی از گزینه های راحتی در دسترس، و عناصر راحتی و ویژگی هایی با تکنولوژی بالا در این خودرو به چشم می آید. حتی پس از چند سال، نسل فعلی BMW سری 5 کلاسیک در بازار خوش تیپ باقی مانده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.