اطلاعات خودرو ماشین اتومبیل کامیون کشنده

اطلاعات جامعی در مورد اجاره خودرو اجاره ماشین اجاره اتومبیل و فروش کامیون و فروش کشنده

اطلاعات خودرو ماشین اتومبیل کامیون کشنده

اطلاعات جامعی در مورد اجاره خودرو اجاره ماشین اجاره اتومبیل و فروش کامیون و فروش کشنده

کرایه خودرو بی ام و 730Li

کرایه خودرو  بی ام و 730Li :

بی ام و فول سایز سری ۷ ، بزرگترین و لوکس ترین خودرویی است که در صف تولیدات بی ام و قرار گرفته است. در این سری تعداد متنوعی از موتورهای توربوشارژ با شش، هشت یا دوازده سیلندر با سوخت های بنزین، دیزلی و هیبرید پر پایه چرخ های متحرک تولید می شود

اولین نکته درباره 730Li مدل 2016 که به نسبت نسل پیشین کاملاً جدید است، کلیدی است که باید خیلی بیشتر از جثه‌اش آن را جدی بگیرید؛ به‌اندازه‌ای که شاید مهندسان خبره و چیره‌دست مرکز مهندسی FIZ ب‌ام‌و از این‌که این کلیدِ جدید بیشتر از خود سری 7 جلب‌توجه کند واهمه دارند! نامش کلید دیسپلی (display) ب‌ام‌و است.

آپشنی به ارزش 250 دلار که درواقع یک دورفرمان مجهز به یک نمایشگر کوچک است تا اطلاعاتی چون میزان سوخت، محدوده تخمینی، جزئیات سرویس و قفل یا باز بودن خودرو روی آن نمایش داده شود. واقعاً باید قبول کنیم که این ریموت پیشرفته به‌اندازه سایر قابلیت‌های چشمگیر 730Li جدید توی چشم است و جلب‌توجه می‌کند!

730Li جدید به دلیل نوآوری های زیادی که داشت توانست به سرعت مورد توجه عموم قرار بگیرد و عنوان لوکس ترین خودروی جهان در سال 2016 را از آن خود کند. عنوان معتبری که خود به تنهایی می تواند معرف ویژگی های خوب سری 7 باشد.

730Li در مرحله اول در 5 تیپ کلی Pure Excellence، First Class، Prestige، Master Class و Executive Lounge ارائه شده است.

730Li از یک موتور 4 سیلندر 2 لیتری با 258 اسب بخارقدرت و 400 نیوتن متر گشتاور بهرمند است. این در حالی است که مصرف سوخت ترکیبی آن در هر صد کیلومتر تنها 5.7 الی 6.2 لیتر است.

مشخصات فنی اجاره خودرو بی ام و 730Li

نوع موتور: 4 سیلندر
حجم موتور: 2000 سی سی
حداکثر قدرت: 601 اسب بخار
حداکثر گشتاور: 800 نیوتون متر
شتاب ۰تا۱۰۰ کیلومتر در ساعت: 3.7 ثانیه
حداکثر سرعت: 250 KM/H
ظرفیت باک: 78 لیتر
طول خودرو: 5.09 متر
عرض خودرو: 1.90 متر
ارتفاع خودرو1.46 متر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.