اطلاعات خودرو ماشین اتومبیل کامیون کشنده

اطلاعات جامعی در مورد اجاره خودرو اجاره ماشین اجاره اتومبیل و فروش کامیون و فروش کشنده

اطلاعات خودرو ماشین اتومبیل کامیون کشنده

اطلاعات جامعی در مورد اجاره خودرو اجاره ماشین اجاره اتومبیل و فروش کامیون و فروش کشنده

اجاره خودرو مرسدس بنز SL500

اجاره خودرو مرسدس بنز SL500 :


مرسدس بنز SL500 یک خودرو کروک بسیار شیک مختصص جوانان با موتوری بسیار قدرتمند که دارای موتور ۸ سیلندر با حجم ۵۰۰۰CC بوده که سرعت صفر تا صد کیلومتر را در ۵٫۲ ثانیه طی می نماید این خودرو دارای آپشن های بسیار زیادی بوده و با طراحی زیبا و ایرودینامیک توانسته در بیج جوانان و حتی میانسالان جای باز نماید

اگر پیش از این اتومبیل‌های درجه یک، «عروس» بودند، حالا مدتی است اتومبیلی وارد ایران شده که «ملکه» بی چون و چرای خیابان‌هاست.


این ملکه نه از خاندان‌های سلطنتی مثل «مازراتی» و «بوگاتی» و «فراری» که از دل خانواده نام آشنا و محبوب «مرسدس بنز» بیرون آمده است.

بنز کلاس S500 مدل 2014 در کمتر از یکی دو ماه پس از رونمایی در کارخانه اصلی مرسدس در آلمان، سر از ایران درآورد و خیلی زود تصاویر این ستاره میلیاردی در گمرک کشور، نمایشگاه‌ها و خیابان دست به دست شد.

گل سرسبد «کرایه ماشین مرسدس بنز» در ایران بین 10 تا 15 دستگاه وارداتی داشته که البته تقریبا همگی پلاک شده‌اند تا فوق لوکس‌ترین خودروی رسمی کشور لقب بگیرد. با «ملکه خوش ترکیب بنز» بیشتر آشنا شوید.

سیستم شیشه و آینه‌های این خودرو کاملا پیشرفته است. آینه الکتروکرومیک جهت سهولت دید راننده در شب، آینه‌های خارجی با حالت الکتروکرومیک و تنظیم برقی به همراه راهنمای LED و دارای گرمکن، چراغ‌های روشنایی روی آینه‌ها و سیستم حافظه با قابلیت تاشوندگی خودکار برقی از جمله تجهیزات این خودرو در سیستم آینه است. همچنین تنظیم برقی تمام پنجره‌ها، بخار زدای اتوماتیک شیشه‌ها، سیستم یخ زدای برف پاک کن، شیشه‌های سولار، پرده عقب، سقف پانوراما سفارشی و پرده برقی کناری، سیستم شیشه این خودرو را به یکی از سیستم‌های بسیار تحسین برانگیز تبدیل کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.