اطلاعات خودرو ماشین اتومبیل کامیون کشنده

اطلاعات جامعی در مورد اجاره خودرو اجاره ماشین اجاره اتومبیل و فروش کامیون و فروش کشنده

اطلاعات خودرو ماشین اتومبیل کامیون کشنده

اطلاعات جامعی در مورد اجاره خودرو اجاره ماشین اجاره اتومبیل و فروش کامیون و فروش کشنده

کرایه ماشین کیا اسپورتیج

کرایه ماشین کیا اسپورتیج :

در صورتی که قصد کرایه خودرو دارید و می خواهید برای انجام کارهای خود یک اتومبیل شیک و زیبا را کرایه کنید و در انتخاب کردن بین خودرو های شاسی بلند و شیک خارجی مردد هستید ما به شما اجاره خودرو اسپورتیج را پیشنهاد می کنیم.در این مقاله قصد داریم به معرفی مشخصات این خودرو بپردازیم.

کیا اسپورتیج  که در دو مدل با موتور ۲ و موتور ۲٫۴ عرضه شده یکی از خودروهای کره ای است که تونسته  سهم خوبی رو برای خودش در ایران کسب کنه ، اسپورتیج در کلاس شاسی بلند است و یکی از خودروهای پر طرفدار و البته به نسبت قیمت انصافا امکانات خوبی هم دارد .

اسپورتیج  از طراحی زیبا در رنگ های متنوع بهره می برد . مصرف سوخت ترکیبی این خودرو ۱۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است با اروند پلاک همراه باشید

کیا اسورتیج دارای یک موتور 4 سیلندر 2400 سی سی بوده که نسبت به نسل قبل خود از نظر تعداد سیلندر و حجم موتور ضعیف تر شده است. طراحی این خودرو نسبت به نسل قبل آن بسیار متفاوت بوده و بسیار جذاب و حالت اسپرت پیدا کرده است. از نقاط مثبت آن می توان به کم مصرف بودن، سیستم ترمز و هندلینگ مناسب، عملکرد مناسب گیربکس و تعویض دنده و امکانات رفاهی مناسب که می توان از همچنین خودرویی در این کلاس بهره مند بود را اشاره کرد.
از ضعف های این خودرو نیز می توان به کیفیت پایین چرم فرمان و صندلی، نداشتن سنسور باران، دید محدود راننده و خشک بودن سیستم تعلیق خودرو اشاره کرد که این خشکی را می توان به پای اسپرت بودن خودرو گذاشت.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.