اطلاعات خودرو ماشین اتومبیل کامیون کشنده

اطلاعات جامعی در مورد اجاره خودرو اجاره ماشین اجاره اتومبیل و فروش کامیون و فروش کشنده

اطلاعات خودرو ماشین اتومبیل کامیون کشنده

اطلاعات جامعی در مورد اجاره خودرو اجاره ماشین اجاره اتومبیل و فروش کامیون و فروش کشنده

اجاره خودرو لکسوس NX

اجاره خودرو لکسوس NX :


این مدل از لکسوس به‌تازگی وارد بازار کشور شده است و انتظار می‌رود با استقبال خوبی در بازار اجاره ماشین رو‌ به‌ رو شود.شما هم در صورتی که قصد کرایه خودرو دارید و می خواهید بین خودرو های خارجی یکی را انتخاب کنید می توانید این مطلب را که بررسی خودرو لکسوس NX می باشد را به دقت مطالعه نمایید.

همانند طراحی خارجی، طراحی داخل کابین تا حدودی شلوغ، پرمعنی و البته جمع و جور است. لکسوس یک کابین مجلل خلق کرده است که مواد نرم را با فلزات سخت در هم می آمیزد و باعث میشود کابین، هم لوکس به نظر برسد و هم تهاجمی.NX200 از پیشرانه دو لیتری مجهز به توربو با ۲۳۵ اسب بخار قدرت و یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک بهره میبرد و حدود ۳۴ هزار دلار قیمت دارد.

اما این خودرو در بازار داخلی حدود ۳۸۰ میلیون تومان قیمت دارد. از نکات مثبت این خودرو میتوان به طراحی جسورانه و تهاجمی داخلی و خارجی، تجهیزات لوکس و مدرن کابین، پیشرانه قدرتمند و پربازده با مصرف اقتصادی  اشاره کرد.از جنبه های منفی این خودرو میتوان به توانایی های آفرود ضعیف، فقدان دنده با ضریب کوتاه، فضای بار کم نسبت به رقبا، ساختار گیج کننده سیستم اینفوتیمنت، تقسیم نامتوازن وزن بین دو محور، ورود صدای پیشرانه به کابین در حالت اسپورت و عرضه با قیمت بالا و غیر

لکسوس NX خودرویی است که ظاهری مدرن‌تر و جدیدتر نسبت به RX دارد. بسیاری از محصولات شرکت لکسوس با استفاده از طرح‌های محصولات قبلی این شرکت ساخته می‌شوند و این محصول نیز از این قاعده مستثنا نیست، اما شرکت لکسوس اعلام کرده که ۹۰درصد طراحی این خودرو کاملا منحصر به همین مدل است. این محصول در سه مدل متفاوت NX200t، BX200t Sport، NX300h hybrid معرفی و عرضه می‌شود. لکسوس برای مدل هیبریدی NX از موتور کمری هیبریدی با حجم ۲٫۵ لیتر استفاده کرده که قدرت ۱۹۴ اسب بخار را تولید می‌کند. همچنین برای مدل بنزین‌سوز از یک موتور دو لیتری مجهز به توربوشارژر با قدرت ۲۳۵ اسب بخار استفاده کرده‌ است.

 مدل‌های ۲۰۱۵ وارد شده به کشور از نوع NX200t و NX300h، که هرکدام به ترتیب با قیمت‌های حدود ۳۶۵ میلیون تومان و ۳۵۰ میلیون تومان عرضه و به ‌فروش می‌رسند. نکته قابل توجه، اختلاف قیمت ۱۵ میلیون تومانی میان این دو مدل از NX است، که با توجه به تعرفه واردات خودروهای هیبریدی و بنزین‌سوز این اختلاف رقم ایجاد شده است.


جذابیت این خودرو از نیمرخ هم ستودنی است؛ سقف شیبدار است، نیمه پایینی بدنه حجاری شده به نظر میرسد و گلگیرهای پهن عقب هم، خارج از هنجارهای لکسوس هستند. چراغ ترمزها با اقتدار دور بدنه میپیچند و باعث میشوند این شاسیبلند در پارکینگ با ابهت به نظر برسد. همین امر نشانهای است از این که زیر مجموعه تویوتا از زخم زبان شنیدن به خاطر طرح های کسالتآورش خسته شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.