اطلاعات خودرو ماشین اتومبیل کامیون کشنده

اطلاعات جامعی در مورد اجاره خودرو اجاره ماشین اجاره اتومبیل و فروش کامیون و فروش کشنده

اطلاعات خودرو ماشین اتومبیل کامیون کشنده

اطلاعات جامعی در مورد اجاره خودرو اجاره ماشین اجاره اتومبیل و فروش کامیون و فروش کشنده

اجاره خودرو سمند

اجاره خودرو سمند :

اگر قصد اجاره ماشین دارید و میخواهید هم ماشین با کیفیتی داشته باشید و هم هزینه زیادی بابت کرایه ماشین پرداخت نکنید به شما پیشنهاد می کنیم نیم نگاهی هم به کرایه کردن خودرو سمند داشته باشید.

سمند به معنی اسب سفید می باشد. یکی از خودرو های تولیدی ایران خودرو می باشد . این خودرو در سال 1381 توسط گروه تولیدی ایران خودرو و با همکاری کشور آلمان و انگلیس به تولید رسید. این خودرو کرایه ای به کشورهای روسیه، عراق ، ترکیه، آذربایجان و کشور های عربی و بعضی کشور های آفریقا یی صادر می شود. این خودرو که به صورت پایه بنزینی و ترکیبی گاز سوز به تولیدی می باشد در مدل های مختلف سمند سورن سمند ای ال ایکس و مدل های مختلف دیگر که موسسه کرایه خودرو سعادت رنت بعضی از این مدل ها را به مشتریان ارائه می دهد از جمله اجاره ماشین سمند ای ال ایکس و سمند معمولی و بنزینی می باشد. تمامی ماشین ها و خودرو های کرایه ای این مجموعع بنزینی می باشد که این امر طراحی موتوراین خودرو ، بدنه و شاسی توسط شرکتهای انگلیسی و فرانسوی صورت گرفته است و قالبهای اصلی آن ژاپنی می‌باشد.

این خودرو اجاره ای برای سفر های طولانی مدت به دلیل بدنه و شاسی خودرو بین ماشین های اجاره ای ایرانی با قیمت ارزان و مناسب توصیه می شودکه جزء ماشین های اجاره ای بدون چک و سند ارائه می گردد و می توانند با اجاره ان از تهران و یا اجاره در کرج به سفر های طولانی مدت و تور های گردشی بپردازند. این ماشین که خودروی ملی نیز نامیده می‌شود یکی از پر طرفدار ترین ماشین های اجاره ای در تهران و اجاره ماشین کرج و اجاره ماشین اصفهان _ اجاره ماشین در شمال ایران بین خودرو های ایرانی بدون راننده به حساب می اید. که البته در تشریفات مجالس و ماشین عروس تغریبا بدون تقاظا هستند. این ماشین روی پلتفورم پژو ۴۰۵ ساخته شده‌است . طراحی بدنه خودرو سمند در یک شرکت طراحی انگلیسی است صورت گرفته ، این طرح توسط ایران خودرو خریداری شد و تغییرات به سلیقه شرکت ایران خودرو در آن صورت گرفت. موتو سمند نیز ساخت پژو است که دوگانه سوزی نیز برای آن توسط ایران خودرو صورت گرفته است .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.